ПОКАЗНИКИ В ПРОЦЕСІ ГАЛЬМУВАННЯ
| Макс. сила гальмування | 2 x 140 кH |
| або | 1 x 280 кH |
| Максимальна швидкість |
5 км/г |
ПОКАЗНИКИ В ПРОЦЕСІ ЗВОРОТНЬОГО НАТЯГНЕННЯ
| Макс. тягове зусилля | 2 x 140 кH |
| або | 1 x 280 кH |
| Максимальна швидкість | 1 км/г |
ПРИМІТКА: Характеристики вказані для машини в базовій комплектації, при експлуатації на рівні моря і при температурі 20 ° C
ХАРАКТЕРИСТИКИ
| Діаметр ходових коліс кабестана | 1800 мм |
| Максимальний діаметр проводу * |
51 мм |
| Maca | 15500 кг |
* машина налаштована на 2 дроти; для 4-х і 6і проводів см. опцію ALL080
ДВИГУН
| Дизель | 119 кВт (160 ЛС) |
| Система охолодження |
вода |
| Електрична система |
24 B |
ГІДРАВЛІЧНА ТРАНСМІСІЯ
Два напів-закритих гідроприводу з чітким регулюванням гальмування, що забезпечують плавну зміну зусилля гальмування і незначна зміна показника встановленого рівня гальмування в момент зміни швидкості натягу. Машина обладнана системою попередньої установки гальмівного зусилля.
КОНФІГУРАЦІЯ
- Два автоматичних гідравлічних гальма блокування зворотнього обертання
- Два гідравлічних динамометра для читання показника натягу
- Система охолодження гідравлічного масла
- Два цифрових лічильника метрів
- Два цифрових тахометра
- Регулюючі прилади для гідравлічної системи і дизельного двигуна
- Жорсткий міст для буксирування з максимальною швидкістю 30 км / год з механічним стоянковим гальмом
- Гідравлічна силова установка для управління до 4х підставок з гідроголовкамі або 4-ма намотчик
- Гідравлічний передній домкрат
- Точка для заземлення
ОПЦІЇ
| ALL002 | Пневматична гальмівна система |
| ALL005 | Гідравлічний нахил для живлення пресу |
| ALL037 | Попередній розігрів для використання при температурі, що досягає -30 ° С |
| ALL071 | 4 гідравлічних затиску, які блокують провід під час заміни барабана |
| ALL080 | Спеціальні нейлонові сектора для протягання 4х проводів до 46 мм діаметром
Спеціальні нейлонові сектора для протягання 6ти проводів до 38.5 мм діаметром |
| ALL089 | Електронна конфігурація для з’єднання декількох машин і для синхронізації тяжіння і швидкості |


