Концепція методу поетапного укладання полягає в тому, що на бетонних мостах послідовні сегменти прогонових будов довжиною приблизно 15-30 метрів відливаються або збираються в стаціонарній опалубці (аналогічно заводським умовам або сегментами по 100-200 метрів на металевих віадуках) за опорою, а потім відбувається проштовхування/витягування збільшеної довжини прогонових будов в остаточне положення шляхом ковзання сегментів по спеціальним пристроям з тефлонової нержавіючої сталі (тимчасові або постійні підшипники).
Методика поетапного спуску на воду
Для процесу спуску використовується спеціальна «система тертя» з використанням гідравлічних опор.
В якості альтернативи розблокування також може бути виконано за допомогою гідравлічних механізмів натягу за допомогою натяжних тросів або тимчасових рейок.
Металевий ніс кріпиться до бетонних перемичок або тимчасової вежі, залишаючись на корпусі металевого мосту.
МК4 є провідною компанією в цій галузі, яка вже успішно реалізувала багато проектів подібного роду (бетонні та сталеві конструкції) по всьому світу.
Типовий обсяг робіт (будівельний пакет), пропонований MK4, включає в себе:
- Проект будівництва / альтернативний проект.
- Постачання та монтаж тимчасових/постійних стійок натягу.
- Поставка та монтаж спеціальної опалубки та пускового сталевого носа.
- Постачання мостових опор (тимчасових/постійних).
- Спускові роботи та обладнання.
- Поставка спеціальних ковзаючих накладок і пристроїв.
- Попереднє напруження прутка для кріплення сталевого носа і бічних напрямних до конструкції.