Оформити замовлення

    Символів залишилось150

    ModulMAX

    Ознайомтеся з нашою повною лінійкою модульних причепів!

    НОВИНКА! З електронним керуванням!

    Faymonville ModulMAX – це серія комбінованих транспортних модулів з 2-6 лініями осей для доріг загального користування та бездоріжжя. Транспортні засоби оснащені здвоєними шинами 215/75 R17.5 і доступні у варіанті з базовою шириною в 3.000 мм.

    Новини від Faymonville! Самохідні причепи зі здвоєними шинами з електронним з кермовим керуванням!

    Асортимент причепів ModulMAX має всі технічні характеристики для використання моделей G-Modul, S-Modul та C-Modul у різних галузях застосування. Перевізник може вибрати тип модуля, що оптимально підходить для його потреб.

    Технологія маятникових осей, що зарекомендувала себе, використовується в трьох доступних режимах: Trailer Mode, Assist Mode і Self-Propelled Mode.

    Система управління поворотом причепів відрізняється за електронним та механічним принципом.
    Асортимент причепів ModulMAX доповнюється повним спектром опцій та аксесуарів для отримання оптимальної конфігурації, необхідної для переміщення будь-якого типу вантажу.


    Опис

    Унікальність на ринку!

    • найширший асортимент
    • зразкова сумісність
    • повноцінний вибір комплектуючих
    • точне та якісне виробництво
    • найкращий захист від корозії на ринку

    Вибір між трьома різними режимами:

    TM: Trailer Mode

    Режим причепа – найпоширеніший спосіб роботи з модульними причепами з платформою в умовах бездоріжжя і на звичайних дорогах.
    Один або кілька тягачів тягнуть чи штовхають причіп за допомогою тягового дишля чи гусака.
    У режимі дишля причіп може бути зібраний у 2-файлову або навіть 3-файлову (1+1/2) та 4-файлову (1+1) конфігурацію. Режим причепа дозволяє розвивати швидкість руху до 80 км/год. Він є найбільш сприятливим рішенням для великих відстаней транспортування.

    AM: Assist Mode

    Допоміжний режим є високоефективною системою приводу, яка використовується як на нормальній дорозі, так і в умовах бездоріжжя. Під час перевезення звичайною дорогою мотори коліс забезпечують при необхідності високу рушійну силу і, таким чином, можуть замінювати додаткові тягачі. Таким чином, пікові значення тягового зусилля досягаються при рушанні з місця або під час руху на підйомі.

    Після досягнення певної швидкості приводні осі перемикаються в режим вільного ходу та можуть буксируватися, забезпечуючи рух зі швидкістю до 80 км/год. У разі зниження швидкості, при необхідності осі можуть знову автоматично підключатися. Зазначена концепція приводу може використовуватися повністю без тягача, таким чином, транспортний засіб може переміщатися в самохідному режимі. Необхідна енергія також генерується спеціальним силовим агрегатом.

    SP: Self-Propelled Mode

    Застосування для позашляхових та внутрішньозаводських перевезень – комбінації модульних транспортних засобів з механічним або електронним керуванням повороту. Привідні осі приводяться в дію силовими агрегатами і генерують рушійну силу, здатну переміщати вантажі масою кілька тисяч тонн. Управління транспортним засобом здійснюється за допомогою єдиного пульта дистанційного керування. Зазначена концепція приводу допускає створення будь-яких поєднань модулів із 2, 3 та 4 файлами аж до відкритого стикування груп модулів.

    Механічна система рульового управління

    Кожен модульний візок оснащений, як мінімум, однією інтегрованою гідравлічною системою кермового управління. Замовник може вибрати або стандартне, або контркерування. Управління здійснюється або через гусака, або за допомогою тягового дишля.

    Рульові тяги, що швидко встановлюються, дозволяють вибрати найбільш зручний і безпечний кут повороту коліс. Система дистанційного керування поворотом коліс (кабельна чи бездротова) входить до стандартної комплектації. У порівнянні з кулачковим механізмом повороту осей робоча висота на маятникових осях не впливає на траєкторію осі.

    Доступні для TM: Trailer Mode, AM: Assist Mode, SP: Self-Propelled Mode

    НОВИНКА! Електронне рульове управління

    Модулі ModulMAX оснащені системою кермового керування з електронним контролем. Мотори системи кермового управління запускаються пропорційно розташованими клапанами електромагнітного типу та контролюються безпосередньо із центральної системи.

    Відповідне положення підвісок постійно підтверджується через пристрій для декодування залежно від положення джойстика управління. Користувач може вибрати кілька режимів кермового керування.
    Таким чином, забезпечується вільне маневрування в обмежених умовах.

    Доступні для SP: Self-Propelled Mode

    Додаткове обладнання


    Сфери діяльності

    Застосування

    Модульні візки ModulMAX призначені для перевезення наступних вантажів:

    • Тяжкої будівельної техніки (бурові, копри, кар’єрні екскаватори, бульдозери, дробильні комплекси тощо)
    • Залізобетонні вироби, балки для мосту, прольоти, металоконструкції.
    • Устаткування для нафтової, газової та хімічної промисловості.
    • Елементи важких гусеничних та автомобільних кранів (баласт, основи, гуски тощо)
    • Устаткування для енергетики та атомної промисловості (трансформатори, генератори тощо)
    • Судна та елементи кораблів військового та цивільного призначення.
    • Устаткування для аерокосмонавтики.
    • Інші великовагові та негабаритні вантажі.